Emotive gelanceerd op Automechanika

Tijdens Automechanika in Frankfurt is Emotive gelanceerd. Emotive is het overkoepelende nieuwe paraplumerk voor een aantal bekende merken zoals OPTIMAL, ERA, MPM, Starline en Triple QX. Deze eenwording bevordert innovatie door samenwerking en maakt het hele portfolio zichtbaarder, toegankelijker en beter met elkaar verbonden.

Met een groeiend portfolio van meer dan 200.000 producten is Emotive al een dagelijkse partner voor meer dan 120.000 werkplaatsen in heel Europa en daarbuiten. Emotive verkoopt jaarlijks meer dan 70 miljoen artikelen en meer dan 40 miljoen liter olie en andere vloeistoffen op de aftermarket.

Wat betekent dit voor u?

In eerste instantie niet zo veel. De bekende merknamen blijven bestaan en de kwaliteit is hetzelfde als dat u van ons gewend bent. Ook wijzigt er niets in de artikelnummers. Wel zal op termijn de look & feel veranderen van enkele merken in zowel de communicatie als in verpakkingen. Hierin wordt onderscheid gemaakt tussen twee varianten.

De merken OPTIMAL en ERA gaan op termijn de complete look & feel van Emotive krijgen met toevoeging van de eigen merknaam en logo. Simpel gezegd: OPTIMAL en ERA hanteren straks dezelfde, groene Emotive huisstijl terwijl ze wel bekend blijven staan onder hun eigen naam.

Starline, MPM en Triple QX worden merken die ‘bekrachtigd’ worden door Emotive. Concreet betekent dit dat deze merken hun bestaande huisstijl behouden, maar wel met de toevoeging dat het een Emotive merk is.

Wilt u op de hoogte blijven van Emotive dan nodigen wij u graag uit een kijkje te nemen op de website www.emotive.group.

Meer van dit onderwerp weten?

Ander nieuws?